MVP DUODANUBE Bratislava - 17. - 18. 8 2013

18.08.2013 16:23

Hurá, jedeme na výlet! Teda výstavu jsem si jako výlet nepředstavoval, ale prej pak jedeme někam k vodě a budeme spát spolu v chatce. Hmmm, bylo krásně a všichni měli bezva náladu. Panička byla zase nervózní, ale to mě nechalo chladným. Jako největší baronesa jsem běhal v sobotu v otevřené třídě a těšil jsem se na prima odpoledne. Povedlo se mi dokonce paničku v kruhu předběhnout a v pomyslném cíly jsem zaslouženě dostal CAC a res. CACIB. Odpoledně jsme vyrazili na Zlaté písky. Tam Vám bylo báječně. Sice paníci říkali, že to tam dost žere zub času, ale tomu já nerozumim, hlavně, že jsme byli spolu a že se našli tací, co mě pořád muchlali:-) V neděli bylo zase příšerné horko! Snaha byla od všech, ale všichni jsme se táhli jak med, protože nám v těch kožíškách bylo hrozně. Tentokrát jsem dostal res. CAC (dostal jsem ho za pejskem, co už dávno šampionem je, ale běhal s námi v otevřené třídě, lumpík jeden), ale panička byla šťastná a chválila mě!!! Po cestě domů jsme se stavili v restauraci a dostal jsem dokonce medailonek z vepřové panenky, takže jsem byla asi velká jednička!!!